marți, 27 iulie 2010

Leapşa VI

From Cryssu'... Enjoy it!

1. Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?
Hmmm... Nu ştiu ce să zic. Mai multe. Să dorm, să ascult muzică... :)

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
Aş păstra secretul, aş face un împrumut la bancă şi aş profita să văd toate lucrurile pe care nu le-am văzut şi să fac ceea ce poate mi-am dorit, dar nu am putut. Aş călători, aş iubi mai mult, aş profita de fiecare secundă, aş fuma, aş încerca şi ceva mai tare... Deşi, dacă stau să mă gândesc, nici acum nu ştiu ce mă împiedică să fac toate astea...

3. Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
Să scriu? :)) Cu siguranţă.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?
"Prima operaţie de ... realizată de dr. Antonia Zărnescu". :P

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?
Adevărul şi numai adevărul.

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
"Be right back" :)) Glumesc... Nu ştiu, nu m-am gândit niciodată la asta. Oricum nu va ţine de mine.

7. Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea : Tu ce vrei să te faci când o să fii mare?
Sincer, nu mai ştiu. Probabil doctor, ca majoritatea copiilor. Oricum, nu am greşit cu nimic. :)

8. Ce ai face dacă ai ştii absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
Aş face ceea ce mi-aş dori fără reţineri şi fără regrete.

9. Ceea ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
Că am fost o mamă "mişto".

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale, şi să îţi iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ţi le-ai adresa?
- Aveţi regrete?
- Sunteţi o femeie fericită?
- Ce aţi schimba în viaţa dumneavoastră şi ce sfat de viitor aţi da tinerilor?

Un comentariu: