miercuri, 2 decembrie 2009

Wish that I could write down what you mean to me...


Oameni. Mulţi oameni. Suflete. La fel de multe. Diforme, colorate, aromate... Triste, plângăcioase, urâte...
Singurătate. Da, asta e. Asta caut. Mai exact, asta mă caută, deşi resping ideea. Port o luptă dură, invizibilă, dar arzătoare cu ea. Dă în nebunie şi sentimentul ăsta nu e aşa "colorat".
Trist. Trist ? De ce, tu nu te-ai confruntat niciodată cu asta ? Nu ? Eh nu. Minţi. Ne ia pe rând. Şi mi-a venit şi mie rândul.

Mda, paranoia. Poate.

Ştii cum e să fii între o mulţime de oameni şi să fii mai singur ca niciodată ? Ştii, îţi spun eu. Şi îţi spun şi când. Îţi aminteşti prima zi de şcoală ? Cu siguranţă. Eh, atunci nu erai singur singurel şi speriat printre atâtea perechi de ochi şi atâtea suflete ? Nu-ţi urla din răsputeri o voce lăuntrică "Vreau acasă la mamaaaaa !!!" ? E, vezi că am dreptate?! Deci ai fost singur... între oameni. Şi ăsta e cel mai elementar exemplu.

Paradoxal (sau nu), de o fiinţă ai nevoie. Atât. Una singură care să-ţi fie alături şi ţi-e de ajuns. Ai zeci, sute, mii... Dar tu o vrei pe aia, ca un copilaş răsfăţat care vrea o singură jucărie, le uită pe cele la fel de frumoase pe care le are deja şi nu mai acceptă nicio alta. Asta suntem - nişte răsfăţaţi. De-aici ni se trage durerea şi suferinţa. Din răsfăţ. De unde atâta răsfăţ, naiba ştie, cert e că te domină şi e enervant. Frustrant chiar. Nu ne mulţumim cu cineva, ne trebuie acel cineva.

Şi stăm şi ne plângem de milă şi aşteptăm să vină cineva şi să ne salveze din starea asta degradantă până nu secăm de lacrimi şi de puteri, totodată.
Sfaturi ? Să ce, să plâng ?! Nu, merci. Nu că nu m-ar ajuta, dar nu mai am lacrimi. Nu şi pentru asta.
Îmi vine să urlu. Pe cuvânt. Vreau şi eu ceva ACUM, să fie aici, să... stea. Să tacă, să nu facă nimic, dar să fie odată aici. Poate cer prea mult.
Şi poate nepăsarea e mai grea decât orice palmă. Nu a mai rămas nicio urmă de înţelegere, de regret, se vede. Nu mai sap după ele, nu le voi mai găsi. Au fost, cât am avut nevoie. Dar sunt trecătoare.
Au rămas doar promisiunile de eternitate şi dorul după "vechea jucărie". După ceva ce ai avut, dar a venit o alta, nouă, performantă, colorată să îi ia locul. Până când ai realizat că tot cea veche era poate mai bună, aşa, cârpită, decolorată, ruptă...
Am fost în stare să îndur, să tac şi să înghit. Până la un punct. Am răbufnit, am călcat pe cadavre, mi-am vrut binele. Eh, uite bine. "Rău cu rău, da' mai rău fără rău".
Şi ma copleşesc deja momentele în care îmi vine să urlu şi sa distrug şi sa plâng, dacă pot, şi să arunc jucăria cea nouă, la care, fireşte, mă voi întoarce o dată în defavoarea celei mai noi, şi tot aşa...
Şi din ciclul ăsta mizerabil nu învăţ nimic. Nu rămân cu nimic şi nu îndrept greşelile. Şi mă înfund din ce în ce mai adânc în sentimentul ăsta cotropitor şi mă las călcata de propriile mele concepţii.
Mai pot să spun ceva ? Mai pot să ripostez în faţa proprilor mele greşeli ? Da, le recunosc. Le ştiu, sunt ale mele, aşa am gândit atunci. Şi acum ? Pot să îndrept ceva ? Mai are vreun sens ştiind că la un moment dat, mai devreme sau mai târziu, ciclul se va repeta şi voi cădea din nou în dizgraţie ?
Are orice din nenorocita asta de existenţă vreun sens ? Dacă da, vreau să îl ştiu şi eu.

*Orice asemănare cu realitatea este pur şi simplu întâmplătoare.

Pe final, las muzica să îşi spună cuvântul. Şi închei cu atât :
"Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl... AGAIN !"




Above & Beyond pres. OceanLab - Lonely girl (Original mix)

Staring at the top sheet
Listening to my hearth beat
Wondering how to say it
Playing over one track
Wanting you to come back
Want to have you here

Lying on a cold sheet
Jump into my car seat
Drive down to the river
Nightlight its reflecting
Somehow I'm expecting
Your voice in my ear

I wish that I could tell you
I wish that I could tell you
I wish that I could tell you
All the thigs that you do

Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl again
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl again
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl

Lying in the long grass
Watching as the clouds pass
Hands held in silence
Your arms right around me
Feeling glad you found me
Feeling like I'm home

Wish you would remember
April to September
Wanting to be near me
Waiting for the sunrise
Staring into my eyes
You and I alone

I wish that I could tell you
I wish that I could tell you
I wish that I could tell you
All the thigs that you do

Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl again
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl again
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl

Lay back in my own dream
Playback on a big screan
You and me together
Why give up a love found
Wish that I could write down
What you mean to me

I wish that I could tell you
I wish that I could tell you
I wish that I could tell you
All the thigs that you do

Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl again
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl again
Come back 'cause I'm gonna be a lonely girl

(so lonely... so lonely.... so lonely... so lonely...)

Was it so wrong
No you said you loved me
Could it be so easy
Just to walk away

Un comentariu:

  1. Nu pot să mulțumesc suficient serviciului de finanțare lemeridian și să-i anunț pe cât de recunoscător sunt pentru toată asistența oferită de dvs. și de personalul echipei dvs. și aștept cu nerăbdare să le recomand prietenilor și familiei în cazul în care au nevoie de consultanță sau asistență financiară. Împrumut de afaceri .Via Contact:. lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. Mențineți treaba excelentă.
    Mulțumesc, Busarakham.

    RăspundețiȘtergere