vineri, 4 decembrie 2009

Leapşa II

A

- Available : De obicei, în weekend şi în vacanţe. În timpul şcolii nu prea am timp şi chef de nimic.
- Age : Aproape 17 ani. :D
- Annoyance : Proştii, ipocriţii...
- Allergic : La praf.
- Animal : Pisică (vreaaaaau !) şi câine (Ox).
- Actor : Sarah Jessica Parker, Jennifer Love Hewitt, Jennifer Garner, Katherine Heigl, Carmine Giovinazzo (Danny Messer din C.S.I. NY).

B

- Beer : Beck's.
- Birthday / birthplace : 19 mai 1993, Oraviţa (Caraş-Severin).
- Best friends : Xu, Adi, Răzvan, Cryssu', Mişu, Carina, Diana, Alex, Ana, Kitty, Moshu, Stoe.
- Body part on opposite sex : Ochii, buzele şi mâinile.
- Best feeling in the world : "Îndrăgosteala" (binecunoscuţii fluturaşi)
- Blind or deaf : Blind.
- Best weather : Vremea din zilele călduţe de mai.
- Been in love : Da.
- Been on stage ? : Da.
- Believe in yourself : Da.
- Believe in life on other planets ? : De ce nu ?
- Believe in miracles ? : Nu.
- Believe in magic ? : Nu.
- Believe in God ? : Nu.
- Believe in Satan ? : Nu.
- Believe in Santa ? : Câteodată. :))
- Believe in Spirits / Ghosts ? : Nu, deşi uneori îmi face bine să cred că a mai rămas ceva.
- Believe in Evolution ? : Relativ.

C

- Car : Personală ? Nu încă.
- Candy : Ferrero Rocher.
- Color : Mov, albastru, portocaliu, roz, roşu, negru...
- Cried in school ? : Da...
- Chocolate / Vanilla : Mostly chocolate... but sometimes vanilla.
- Chinese / Mexican : Chineeeeeseeee !!!
- Cake or pie : Pie.
- Countries to visit : S.U.A., Norvegia, Egipt, Rusia, China.

D

- Day or night : Noapte.
- Dream vehicle : Audi A8.
- Danced : Evident.
- Danced in the rain ? : Da.
- Danced in the middle of the street ? : Da.

E

- Eggs : Da.
- Eyes : Albaştri şi verzi.
- Everyone has : Defecte.
- Ever failed a class ? : Nu.

F

- First crush : La grădi. :))
- Full name : Antonia Zărnescu
- First thoughts waking up : "Nu o să mă trezesc când vrei tu. Deci... mai dorm!"
- Food : Chinese food.
- Fruits : Nectarine, pepene verde.

G

- Greatest fear : Singurătatea.
- Giver or taker : Both.
- Goals : Să fiu o persoană realizată din toate punctele de vedere.
- Gum : Orbit.
- Get along with your parents ? : Da.
- Good luck charms : Nu ştiu.

H

- Hair colour : Brunet, şaten, roşcat.
- Height : 1.73
- Happy : Vara.
- Holidays : Peste graniţe sau la mare.
- How do you want to die : Fără durere.
- Health freak : Nu.
- Hate : Nu... nu cred.

I
(In guys/girls)
- Eye colour : Nu contează. Să fie expresivi.
- Hair colour : Nu contează.
- Height : 1.80, cam aşa.
- Clothing style : Să îl caracterizeze.
- Characteristics : Înţelegător, iubitor, fidel, amuzant.
- Ice cream : Vanilie şi caramel.
- Instrument : Chitară.

J

- Jewelry : Cercei !
- Job : E suficientă şcoala.

K

- Kids : None.
- Kickboxing or karate : Karate.
- Keep a journal : Nu. Am blog.

L

- Longest car ride : Până la mare, cred.
- Love : Ce ?
- Letter : Telefonie mobilă, internet... Nu am rămas la modalităţile clasice.
- Laughed so hard you cried : Da, de multe ori.
- Love at first sight : Nu.

M

- Milk flavour : Cu ciocolată.
- Movie : A beautiful mind, Angels & Demons, Sex and the city.
- Marriage : Nu.
- McD's or BK : McD's.

N

- Number of siblings : 0
- Number of piercings : Dacă nu se pun cele din ureche, 0.
- Number : 13, 7.
- Nickname : BellatrixX, Bella, Ambrosinne, Ato, Anto.

O

- Overused phrase : "Maxim!", "Fraaaaatee", "Ştiu, şi eu mai mint"
- One wish : Doar una ? Zeci.
- One phobia : Broaşteeeeee !!!

P

- Place you'd like to live : New York, Londra, Paris.
- Pepsi / Coke : Coke.

Q

- Quail : Nu am.
- Questionnaires : Teste din reviste ?! :))

R

- Reason to cry : Multe.
- Reality T.V. : În gura presei.
- Radio station : Digitally imported, Radio Zu, Kiss FM

S

- Song : Acum ? Ferry Corsten ft. Shelley Harland - Holding on & Above & Beyond pres. OceanLab - Lonely girl (Original mix). În general sunt prea multe ca să le scriu aici.
- Shoe size : 38.
- Sushi : Aş gusta.
- Skipped school : Da.
- Slept outside : Dacă m-au inchis ai mei afara ? Nu. :)) Dar de dormit sub cerul liber, am dormit.
- Seen a dead body ? : Da.
- Smoked ? : Vreodată ? Da. Constant ? Nu.
- Shower daily ? : Da.
- Sing well ? : Nu vrei să mă auzi.
- In the shower ? : Nu.
- Swear ? : Nu mi se pare ceva ieşit din comun şi nu mă convinge cu nimic. Irelevant, deci.
- Strawberries / Blueberries : Both.
- Scientist need to invent : Un remediu pentru suferinţă.

T

- Time for bed : Când mi-e somn.
- Touch your tongue to your nose ? : Nu pot. :))

U

- Unpredictable : Daaaa.
- Under the influence ? : Narcotics ? Neaaah :)) Eventually under the influence of my friends.
- Understanding : Întotdeauna.

V

- Vegetable you hate : Conopidă, broccoli, fasole verde.
- Vegetable you love : Roşii, ciuperci.
- Vacation spot : Oriunde departe.

W

- Weakness : Mă ataşez prea repede, urăsc schimbarea.
- When you grow up : Voi fii medic. Probabil legist, asta nu e încă sigur.
- Which one of your friends acts more like you : Xu.
- Who make you laugh the most : Mishi. :))
- Worst feeling : Durerea, dorul, singurătatea.
- Wanted to be a model ? : Am vrut când eram mică, am făcut un curs... Dar mi-a trecut repede. :))
- Where do we go when we die ? : În pământ. Nowhere.
- Walk with a book on your head ? : Nu.

X

- X-Rays : Da, o dată.

Y

- Year it is now : /:) 2009.
- Yellow : Drăguţ.

Z

- Zoo animal : Tigru, panteră.
- Zodiac sign : Taur.


LAST PERSON WHO :
- Slept in a bed beside you ? : Adi.
- Last person to see you cry ? : Xu.
- Went to the movies with you ? : Fetele cu care am fost la Iaşi.
- You went to the mall with ? : Adi şi Xu.
- You went to dinner with ? : Adi.
- You talked to on the phone ? : Mama.
- Made you laugh ? : Adi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu