miercuri, 17 februarie 2010

Leapşa V

Am dat peste o leapşa care trebuie să admit că mi se pare interesantă. Se presupune că ar trebui să scriu 10 lucruri ciudate despre mine. 10 nu promit să găsesc, dar încerc să enumăr câteva...

1. Sunt o perfecţionistă. Am momente în care dacă obiectul "ăla" nu stă bine acolo, trebuie să îl fac eu să stea bine. Altfel rămâne o obsesie pentru mine şi mă simt incorfotabil dacă nu îl mut. Aşa mi se întâmplă şi atunci când organizez ceva, dacă nu iese perfect, în viziunea mea a fost un adevărat eşec. Am răbdarea necesară de a planifica până şi cele mai insignifiante detalii. Şi nu e întotdeauna o calitate!
2. Atunci când schimb statusul pe Messenger, îl verific de 3-4 ori înainte. Dacă o virgulă nu "dă bine", il scriu din nou. De fiecare dată am grijă să se potrivească cu avatarul! :))
3. Singura excepţie de la a scrie cu diacritice este pe Messenger, ar fi chiar incomod. În rest, scriu româneşte, nu romaneshte.
4. În fiecare dimineaţă "de şcoală" am un ritual bine stabilit. Mă trezesc la 7:25 (da, de-aia întârzii de fiecare dată!), deschid televizorul pe Antena 1, la Observator, mă duc la baie, apoi mă îmbrac, îmi pun ghiozdanul şi plec. E deja un clişeu.
5. Şterg gura sticlei de fiecare dată înainte de a bea din aceasta (chiar dacă sticla e începută de mine şi am băut doar eu din ea). La fel şi după ce beau. Ştiu, e un obicei nesănătos şi enervant pentru cei din jur, am promis că o să mă dezobişnuiesc! :))
6. Dacă îmi fac manichiura, nu termin înainte de a vedea că toate unghiile sunt colorate uniform. Dacă una e puţin mai deschisă sau mai închisă la culoare, le şterg pe toate şi o iau de la capăt. Mi s-a întâmplat să o fac şi de 20 de ori înainte de considera că e ok!
7. Înainte de a începe să citesc o carte, o studiez pe toate părţile, văd cuprinsul cu fiecare capitol, câte pagini are fiecare, îmi fac un plan aproximativ pentru cât îmi va lua să o termin. Dacă încep să citesc un capitol, nu pun cartea jos până nu îl termin. Dacă se întâmplă să fie nevoie necesară să îmi abandonez lectura înainte de sfârşitul capitolului, data viitoare voi începe cu acelaşi capitol, cap-coadă.
8. Asta cred că o să vi se pară puţin ciudată (nu că restul n-ar fi). Toate melodiile din pc-ul meu sunt redenumite după modelul Interpret - Numele melodiei. Nu mut o melodie proaspăt downloadată sau primită pe Messenger într-un folder cu muzică până nu o redenumesc exact aşa "cum trebuie"! :))
9. Ambiţia mea degenerează de cele mai multe ori în obsesie. Şi niciodată nu e benefică, dar eu sunt fericită că am reuşit ce mi-am propus, chiar dacă nu a fost motivul cel mai demn de laudă.
10. Hmm... Nu-mi mai vine nimic. A, ba da. De fiecare dată găsesc ceva ce nu îmi convine într-o poză personală. Nu e nicio poză cu mine care să-mi placă 100%.
11. Scriu corect, sau cel puţin aşa îmi place să cred. La şcoală mă irită schiţele incomprehensibile, totul trebuie să fie simetric în caietul meu. Aşa că îmi permit să modific ceva dictat de profesor dacă nu se potriveşte în tiparul ales de mine pentru lecţie.
12. Nu ies nemachiată din casă decât foarte rar, dimineaţa, când merg la şcoală. Atunci nu am chef nici să mă târăsc până în faţa oglinzii, dar mai să aplic mascara?! Totuşi, atunci când o fac, am grijă să nu exagerez şi să par penibilă. Cel puţin aşa sper!
13. Apropo de penibil, am o frică teribilă faţă de asta. Degenerează într-o fobie socială...
14. Nu îmi place corpul meu deloc! Aş face orice ca să arăt aşa cum îmi doresc, iar părerea despre sine nu mi-o poate schimba nimeni, cu niciun compliment, oricât ar vrea să pară de sincer. Şi "piticul" ăsta poate degenera într-o boală mai...
15. Aaa... Dacă mai scriu una, devin narcisistă?! E destul. Deci 14. :))

Pam pam! Albă-ca-zăpada şi cei 7x2 pitici de pe creier. Cryssu', joacă tu rolul Albei-ca-zăpada, sunt curioasă dacă ai mai mulţi sau mai puţini omuleţi suferinzi de nanism! :D Diana, la fel, insist!

2 comentarii:

  1. nu esti normala :)):)) ti-am mai zis eu de atatea ooooooori 8-|
    mi-a placut ce ai scris , multe chiar nu le stiam :)):))si la aproximativ toate , sa zic asa , ma regasesc si eu :)) dar invers ... inversul frazelor care le-ai scris tu :))) :D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. O colegă care te iubeşte maxim!!6 martie 2010 la 15:53

    Îmi place ca eşti sinceră,ai uitat să mai scrii ceva,faza cu broscuţele,mie cel puţin mi se pare ciudată chestia,nu ştiam că ii poate fii cuiva frică de broscuţe;)).Cu afirmaţia 5 sunt de acord,chiar ma amuză chestia aia şi în acelaşi timp enervează.În unele afirmaţii mă regăsesc.Părerea mea este că araţi bine.Te pup:*

    RăspundețiȘtergere